Registreren Nieuwsbrief Nieuws Contact
  Zoek een Flying Bookmark...
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   
 ProfielProfiel    Maak forum aan Maak een nieuw forum aan    InloggenInloggen 

Welkom bij de forums van Flying Bookmarks

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Flying Bookmarks Forum Index -> van de administrator
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ebonit
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Apr 21, 2004 10:50 pm    Onderwerp: Welkom bij de forums van Flying Bookmarks Reageer met quote

Welkom bij de forums van Flying Bookmarks.

De administrator bezetting van deze forums is minimaal. Ik zou iedereen willen vragen om op een normale beleefde manier met elkaar om te gaan. Mocht het desondanks toch gebeuren dat iemand zich niet gedraagt dan verzoek ik u vriendelijk om daar bij mij melding van te doen.

De bedoeling van deze forums is om te kunnen discussieren over uw populaire bookmarks. Als er nog geen forum is voor uw populaire bookmark, dan kunt u er zelf een aanmaken door hier te klikken. U komt dan op een pagina waar u voor uw eigen bookmarks een forum kunt aanmaken. U dient wel ingelogd te zijn op de forums om van deze mogelijkheid gebruik te kunnen maken.

Indien u over zaken in het algemeen wilt discussieren die niet persé te maken hebben met bookmarks dan is daarvoor het Flying Bookmark Café. Momenteel zijn we voor het Flying Bookmark Café nog op zoek naar een Bartender die wat leven in de brouwerij wil blazen.

U kunt bij mij ook een verzoek indienen als u graag een forum wilt over een specifiek onderwerp welke niet persé met bookmarks te maken heeft. Ik zal dan beoordelen of ik al dan niet aan dat verzoek gehoor geef.

Private messaging is op dit forum uitgeschakeld. In plaats daarvan kunt u gebruik maken van de private messaging dat onderdeel is van de Flying Bookmarks site. U vindt een link naar private messaging in de "bookmark balk" links in het scherm. U kunt ook hier klikken.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Flying Bookmarks Forum Index -> van de administrator Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: